Surat saman-8 Disember 2010 bertarikh telah sampai ke pangkuan keluarga..
double saman,Rm180..eh,wait.8 Disember?hello,aku di indonesia waktu itu..oh hell..siapa yang bawa motor aku waktu itu?

the-super-duper-bullshit-loser-KHALID-MAHAT

oh,aku dah call dekat 10 kali,yang mana dia tak angkat..aku msg,dia tak balas.(dari jam 2 petang ok kawan-kawan?and sekarang sudah 2 pagi..)last,bila aku kata dia L.O.S.E.R baru dia balas.marah lah konon..you know what,alasan you pergi meeting haramjadah melingkup segala dah tak boleh pakai sebab one of my friend kata,you update facebook you 2 jam yang lalu..meeting pebenda camtu?kantoi free di situ..

and,alasannya kerana kawan yang guna.hei mamat.pernah ke aku bagi kebenaran pada kawan ko utk guna?hell NO.ada ko minta izin dari aku utk bagi kwn ko guna?fuck you,NO.and ada kawan ko minta maaf pada aku sebab pancitkan tayar motor?badass,NO.

reason utama kenapa aku sangat marah ialah : mangkuk itu tidak mahu bertanggungjawab (mmg perangai sejati dia) dan siap kata, dia tak tau apa-apa sebab masa tu mungkin kawan dia yang bawa..and,duit saman tu;aku yang kena bayar menggunakan MY OWN POCKET MONEY..DAMN!!!

Ok Khalid,let me tell you something..you are simply an ASSHOLE..thank you